یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بهزادی

حوزه/ حجت‌الاسلام بهزادی گفت: شهید رئیسی حماسه ساز خدمت به مردم بود و از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نمی‌کرد تا مشکلات مردم مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت شهید رئیسی و همراهانشان اظهار داشت: این سیدالشهدای خدمت ویژگی‌های برجسته ای چون صفای باطن، شوق خدمتگزاری به مردم، بی قرار خدمت و روحیه جهادی داشت.

وی افزود: در همه سنگرهای خدمت متواضعانه رفتار کرد و صدق و راستی در گفتار و عمل داشت و یک عاشق به تمام معنا برای گره گشایی کار مردم بود و خستگی ناپذیر و تعطیلی و دغدغه اش مردم بود .

خطیب جمعه احمدی بیان کرد: شهید رئیسی حماسه ساز خدمت به مردم بود و از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نمی‌کرد تا مشکلات مردم مرتفع شود.

حجت‌الاسلام بهزادی به خدمات دولت سیزدهم در طول عمر سه سال آن اشاره و ادامه داد: در صنعت هوا فضا توانستیم یازده ماهواره به فضا پرتاب کنیم در قضیه کرونا هم واکسن تولید کردم و هم وارد شد و در اقتصاد نیز تورم و افزایش قیمت‌ها را مهار کردیم و خزینه خالی را به پر تبدیل کردیم و دیگر خدماتی که انجام شد نشان از بالندگی این دولت بود.

وی اظهار کرد: در سیاست خارجه و روابط با کشورهای خارجی نیز به عضویت در سازمان شانگهای و بریکس و ارتباط با کشورهای همسایه تحول آفرینی بسیاری انجام شد که باعث پویایی و رونق مردم و اقتصاد شد.

خطیب احمدی گفت: مردم ایران در تشییع پیکر شهدای خدمت جانانه پای کار آمدند و نشان دادن مردم قدردان زحمات این شهدای عزیز هستند و روح تازه ای را در خدمت به منصه ظهور رساندن.

حجت‌الاسلام بهزادی تاکید کرد: در انتخابات پیش روی که بعد از شهادت رئیس جمهور شهید رقم خواهد خورد مردم راه را پیدا کرده و می دانند چه کسی باید در این مسئولیت باشد که خادم، جهادی، خدمتگزار به مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید روز شهادت خادم الرضا را هفته خدمت نامگذاری شود و مسئولین در این روز سرکشی از شهرها و روستاهای که نیازمند هستند مرتفع کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha