دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۵ خرداد تا جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین‌الله با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای مسعود زمانی و جمعه با سخنرانی سیدرضا طباطبایی و قرائت دعای ندبه احمد خلف‌زاده برگزار خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر حضرت معصومه(س)، شنبه با سخنرانی حجت السلام و المسلمین محمد هادی فرزانه، یکشنبه مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی آیت الله سعیدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی جواد ربانی اصفهانی، چهارشنبه با سخنرانی صادق انواری و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدجواد حیدری کاشانی دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور شنبه با اجرای حسین حیدری و کارشناسی حجت الاسلام محمدی شاهرودی، یکشنبه با اجرای علی اسماعیلی و کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدپور، دوشنبه با اجرای علی امیدواریان و کارشناسی حجت الاسلام وحیدحجتی، سه شنبه با اجرای رضا ملایی و کارشناسی حجت الاسلام محمدرضا اعوانی، چهارشنبه با اجرای علی حسینی و کارشناسی حجت الاسلام حسین جوشقانیان دنبال خواهد شد.

همچنین مراسم قبل از اذان مغرب، پنج‌شنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با اجرای علی اسماعیلی و کارشناسی حجت الاسلام حمید ملکی و جمعه با اجرای حسین حیدری و کارشناسی حجت الاسلام مهدی رستم نژاد و قرائت زیارت ال یاسین با نوای شفیع‌پور برگزار خواهد شد.

مراسم شب های حرم مطهر بانوی کرامت نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی اراکی، یکشنبه در قالب گرامیداشت شهدای خدمت با حضور خادم یاران رضوی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی عباس حیدرزاده، و از دوشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم، سید حسین مومنی، ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت الله سید رحیم توکل و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تراشیون برگزار خواهد شد.

گفتنی است یکشنبه شب زیارت فاطمتین با نوای عباس حیدرزاده، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای مسعود پیرایش و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha