یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
رئيس المجلس السياسي في "حزب الله" السيد ابراهيم أمين السيد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید، تأکید کرد: مقاومت اسلامی در سطح میدانی نظامی بسیار خوب است و حتی در سیاست نیز از دشمن «اسرائیلی» پیشی گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله، در مراسم بزرگداشتی که از سوی حزب الله در حسینیه "بدنایل" برای شهید راه قدس "حسین علی حسن" برگزار شد، تأکید کرد: مقاومت اسلامی در سطح میدانی نظامی بسیار خوب است و حتی در سیاست نیز از دشمن «اسرائیلی» پیشی گرفت.

وی افزود: «اسرائیل» که امروز می بینید، «اسرائیل» قبل از ۷ اکتبر نیست و عواقب جنگ علیه غزه برای رژیم صهیونیستی یک سال یا سال های دیگر پایان نخواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین امین السید تصریح کرد: مقاومت با سلاح خود به همه این رژیم مستکبر و طاغوتی ضربه خواهد زد و پیروزی هم پیمان جبهه مقاومت خواهد بود.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: من با کمال افتخار و عزّت می گویم که به واسطه شهدایی که در مواجهه در جبهه های لبنان و سوریه به شهادت می رسند، با سلاح خود نه فقط رژیم اسرائیل، بلکه به همه این رژیم مستبد و مستکبر ضربه می زنیم.

وی در پایان گفت: در این جنگ ما به پیروزی نزدیک هستیم و این پیروزی بر رژیم اسرائیل و حامیان این رژیم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha