پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
jتصاویر/ دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان با آیت الله اعرافی

آیت الله اعرافی با محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، تصریح کرد: در پیشگاه خداوند متعال و به نیابت از تمامی روحانیت شیعه قسم یاد می‌کنم تا آخرین نفس در کنار مردم مظلوم فلسطین تا پیروزی نهایی خواهیم ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در محکومیت جنایات دیوانه وار رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

... النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ، إِذْ هُمْ عَلَیْهَا قُعُودٌ، وَ هُمْ عَلَی مَا یَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِینَ شُهُودٌ، وَ مَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ.
(بروج، ۵-۸)

رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی با حمله دیوانه‌وار به اردوگاه آوارگان رفح جنایت جدید و بی‌سابقه‌ای را رقم زد که قلب هر آن کس که حتی فقط بویی از انسانیت برده باشد را به درد می‌آورد.

امروز ندای بای ذنب قتلت؟، از گوشه و کنار هر کوی و برزنی شنیده می‌شود و همه جا سخن از دنائت و پستی این غده سرطانی است.

دنیا به‌زودی روزی را خواهد دید که خون پاک کودکان مظلوم فلسطین همچون سیلی خروشان پایه‌های سست این رژیم و حامیان بین‌المللی آن علی‌الخصوص شیطان بزرگ، آمریکا را با خود می‌برد. آتشی که امروز اسرائیل در خیام مردمان بی‌دفاع و آواره انداخت فردا به اندک جرقه‌ای خاکستر خرمن خشک این رژیم را برای همیشه بر باد خواهد داد.

ای اهل مظلومیت در غزه سرافراز!

همانا شهادت کودکان، زنان، جوانان و مردانتان داغی است بزرگ برای شما و ما، اما روحیه پایداری و مقاومت نزد شما بزرگتر است. ثمره این مقاومت عظیم شما و خون شهدا به‌زودی موجودیت منحوس این رژیم اشغالگر و ناخدای جانی‌اش را که در حال دست و پازدن برای نجات است را در قعر دریای خشم جهانیان غرق می‌کند.

یقین داشته باشید که این جنایات، حاکی از استیصال و عجز رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل مقاومت ملت بزرگ فلسطین و اراده آهنین، شگفت‌انگیز و ستودنی مردم فلسطین است.

اگرچه شهادت زنان و کودکان فلسطینی در غزه و رفح جانسوز است، اما دردناک‌تر از آن سکوت و مماشات دولت‌های غربی و بخشی از حکام عربی و اسلامی در مقابل چنین جنایاتی است که بیش از پیش موجبات گستاخی و خشونت روزافزون صهیونیست‌ها علیه مردم رفح در جنگ اخیر را فراهم کرده است.

بی‌شک نقش آمریکا و برخی دولت‌های غربی در حمله به رفح و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان آواره که در طول تاریخ بشر کم‌سابقه است، گناهی نابخشودنی است که هرگز قابل چشم‌پوشی نخواهد بود و شهدای راه قدس تا روز فتح موعود در کنار شما خواهند بود.

در پیشگاه خداوند متعال و به نیابت از تمامی روحانیت شیعه قسم یاد می‌کنم تا آخرین نفس در کنار شما مردم مظلوم فلسطین تا پیروزی نهایی خواهیم ماند. الیس الصبح بقریب.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha