پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه عصر امروز را باید عصر امام(ره) نامید، گفت: امام خمینی(ره) انقلابی بزرگ به‌نام دین و با توکل بر خدا، رهبری کرد و به پیروزی رساند و تحولاتی ژرف در جهان معاصر ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر شامگاه یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در مصلی شهدای محراب دیر، اظهار داشت: شب ۱۴ خرداد یادآور خاطره ای بسیار تلخ و رویدادی بسیار غم انگیز برای ملت ماست.

وی افزود: این اتفاق تلخ نه تنها ملت ایران بلکه همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان را سوگوار کرد.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه عصر امروز را باید عصر امام(ره) نامید، یادآور شد: امام خمینی(ره) انقلابی بزرگ به‌نام دین و با توکل بر خدا، رهبری کرد و به پیروزی رساند و تحولاتی ژرف در جهان معاصر ایجاد کرد.

وی درباره فلسفه بزرگداشت امام(ره)، بیان کرد: در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) برای گرامیداشت یاد او و تجدید بیعت با آرمان های والای او گرد هم جمع شده ایم.

امام جمعه دیر تاکید کرد: ما وام دار امام(ره) هستیم. عزت و استقلال و آزادی و هرچه داریم مدیون امام(ره) هستیم،لذا وظیفه داریم از او تجلیل و تکریم کنیم و وفاداری خود را به امام(ره) و راه او و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی اعلام کنیم.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: تجلیل از امام(ره) تجلیل از اررش های الهی است. امام خمینی(ره) یک مهاجر فی سبیل الله و مجاهد و انسان عالم و فرهیخته‌ای بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha