یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل

حوزه/ شیخ احمد القطان، از همه آزادگان جهان و ملت های عربی و اسلامی خواست تا برای حمایت از کودکان، زنان و سالخوردگان غزه قیام کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان، روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جمعیت "قولنا و العمل" در لبنان، از همه آزادگان جهان و ملت های عربی و اسلامی خواست تا برای حمایت از کودکان، زنان و سالخوردگان غزه قیام کنند؛ چراکه دین ما به ما دستور می دهد که در کنار مستضعفان و مظلومان بایستیم.

وی افزود: وظیفه ما این است که از مردم مظلوم خود در غزه حمایت کنیم، نه اینکه شاهد نابودی آنها باشیم. اکثر کشورهای جهان به استثنای برخی آزادگان، نسل کشی غزه را تماشا می کنند.

شیخ القطان بیان داشت: ایران واقعاً در گفتار و عمل ثابت کرده است که با ایستادگی در کنار مستضعفان و ستمدیدگان در سراسر جهان، به ویژه با ایستادگی در کنار مردم ما در فلسطین به خصوص غزه، صادق است.

رئیس جمعیت "قولنا و العمل" در پایان گفت: جهان امروز به دو گروه تقسیم شده است: گروهی که از محور مقاومت حمایت می کند و گروهی که از دشمن صهیونیستی حمایت می کند، لذا یا با محور مقاومت و بازداری یا با محور عادی سازی روابط، شکست و ناکامی و توطئه علیه امّت ما باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha