پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه بندرریگ بیان داشت: امام خمینی احیاگر حکمرانی دین در جهان مدرن است. وی با اندیشه امت گرایی اسلامی، عَلَم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد امروز در حسینیه شهدا شهر بندر ریگ برگزار شد.

حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بندرریگ در این مراسم بیان داشت: قیام عالمانه امام خمینی نه تنها در برابر حکومت پهلوی که در برابر بنیادهای تمدن غرب و مکاتب دنیاگرا و سکولار _اومانیستی بود.

وی بیان داشت: امام خمینی احیاگر حکمرانی دین در جهان مدرن است. وی با اندیشه امت گرایی اسلامی، عَلَم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشت.

امام جمعه بندرریگ ابراز داشت: قیام امام، منتج به انقلاب اسلامی شد و اندیشه های حکمرانی غیر دینی تا زمان حیات امام قدرت عرض اندام نیافت. ولی پس از ارتحال امام خمینی در برخی دولت ها شاهد فاصله گرفتن از مبانی انقلاب اسلامی و تقابل با ولایت فقیه را بودیم.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ضروری است در این مرحله از انتخاب رئیس جمهوری معیار های امام و انقلاب را برای انتخاب اصلح بازخوانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha