پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
1

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: حضرت امام(ره) با انقلاب اسلامی، الگوی عدالت و معنویت را به دنیا ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل و شهدای خدمت که در مسجد المهدی(عج) اراک برگزار شد، با بیان این که نظام جمهوری اسلامی میراث امام راحل است، ابراز داشت: به تعبیر رسای رهبر معظم انقلاب، این انقلاب بدون نام و یاد خمینی کبیر در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

وی افزود: نظامی که امام راحل به بشریت ارائه نمود، نظام مبتنی بر عدالت و معنویت است که در واقع بزرگترین میراث ایشان هم محسوب می شود و این الگو به لطف الهی و با حضور گسترده مردم به ثمر نشست و به جهانیان عرضه شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون نظام جمهوری اسلامی از چنان اقتداری برخوردار است که دشمن جرأت عکس‌العمل در مقابل عملیات صادق به خود نداد و امروز ما این عزت و اقتدار را مدیون امام و یاران ایشان و به خصوص شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع وطن هستیم، ضمن این که باید یادی کنیم از شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی عزیز که با خدمت صادقانه خود در قلوب ملت ایران یاد و خاطره اش برای همیشه نقش بسته است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین میراث امام راحل، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که در میان ما امانت است و تمام ملت و دلبستگان امام و نظام در عالم باید از این میراث به درستی نگهبانی و حراست کنند.

وی همچنین تاکید کرد: نظام اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرد و این مهم با امید، ایمان و اعتماد به نفس مردم ایران محقق شد و مهم این است که ما این مسیر تمدن ساز را به خوبی ادامه دهیم و همچنان پشتیبان ملت های مظلوم عالم همچون ملت ستمدیده فلسطین باشیم.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه همچنین با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: وجود پاره‌ای از مشکلات ناشی از دشمنی دشمنان و برای نیز برخی ریشه در کوتاهی بعضی از مسئولان دارد که باید در این زمینه به دنبال اصلاح امور باشیم و البته از امیدآفرینی در کشور غفلت نکنیم همان طور که شهید رئیسی نیز به دنبال تقویت امید در جامعه با خدمت رسانی صادقانه بود.
وی افزود: رئیس جمهور شهید حتی یک بار هم از ناامیدی صحبتی نکردند بلکه همواره با امید با مردم سخن گفته و در جامعه امیدآفرینی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha