چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
شهید وطن پور

حوزه/ امام خمینی(ره) عظمت اسلام در عصر حاضر بود و حرکت و شروع نهضت را  از سال ۱۳۴۲ آغاز و یک نظام معنوی و طبق موازین دینی در کشور حاکم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رضا کیانی، امروز در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت۱۴و۱۵,خرداد در جمع خلبانان مرکز آموزش شهید وطن پور برگزارشد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت جامع و متعلق به همه دوران ها و زمان ها است به گونه ای که در رابطه با شخصیت والای ایشان بزرگان جهان و سرشناسان دنیا جملاتی را بیان کرده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.
وی افزود : درک درست و صحیح از زمان حال و آینده از ابعاد شخصیتی امام راحل بود چرا که این امر باعث شد در بحبوحه جریان انقلاب بهترین تصمیمات را بگیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور ادامه داد: امام خمینی (ره) به خوبی توانست معادلات جهان را به هم بزند و نظامی بر اساس قوانین الهی و آموزه‌های اسلامی ایجاد کند.

وی ابراز کرد: امام خمینی(ره) عظمت اسلام در عصر حاضر بود و حرکت و شروع نهضت را از سال ۱۳۴۲ آغاز و یک نظام معنوی و طبق موازین دینی در کشور حاکم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha