یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
عکس

حوزه/ مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آغاز به کار چهارمین فصل از دوره پودمانی تعالی گروه علامه طباطبایی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مجید رهنما از آغاز به کار چهارمین فصل از دوره پودمانی تعالی گروه علامه طباطبایی(ره) خبر داد و گفت: این دوره با شرکت ۱۰۰ نفر از اساتید حوزه در مدرسه مشکات (پلائین) تهران از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ خرداد در حال برگزاری است.

وی اعلام کرد: با توجه به برگزاری انتخابات و لزوم کنشگری اساتید حوزه در این زمینه، در این دوره ساحات تربیت «انقلابی – سیاسی – تمدنی» و «جمعی – تشکیلاتی» مورد بحث و ارائه قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام رهنما افزود: اولین گام در بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی تعالی و با برون سپاری به فعالان تهذیبی تربیتی و نخبگان فارغ التحصیل از دوره های گذشته تربیت و تعالی، تحت سیاستگذاری و نظارت اداره اخلاق و تربیت در حال اجراست.

مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: اساتید این دوره حجج الاسلام عالم‌زاده نوری، رهدار، فلاح شیروانی، اسکندری، دانش، مهدیان و برخی فعالان عرصه های حوزوی انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: هدف گذاری این دوره ایجاد نگرش ضرورت تربیت سیاسی طلاب در میان راهنمایان تهذیبی تربیتی و کیفیت و چگونگی تربیت سیاسی متناسب با اصالت های حوزوی است.

گفتنی است، شرکت اساتید در سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) نیز از برنامه های این دوره بود.

در مراسم افتتاحیه این دوره از زحمات حجت الاسلام ضرابی زاده در سمت مسئولیت دوره پودمانی تعالی تقدیر و حجت الاسلام مهدوی نیا به عنوان مسئول جدید دوره پودمانی تعالی معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha