چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1162242
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
فراخوان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم گفت: هفدهمین جشنواره بانوی کرامت از سوی حوزه علمیه خواهران فراخوان شد.

طاهره حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: هفدهمین جشنواره بانوی کرامت از سوی حوزه علمیه خواهران فراخوان شده است.

وی افزود: این جشنواره با هدف افزایش توان علمی - مهارتی پژوهشگران، گسترش فرهنگ پژوهش، نهادینه‌سازی تولید علم در بین دانشجویان و طلاب، بهره‌گیری از خلاقیت‌های علمی متنوع، تعامل هم‌افزا با نهادهای حوزوی و غیر حوزوی، تلاش برای شبکه‌سازی و ارتباط شبکه‌ای میان پژوهشگران و اعتبارسنجی پژوهش‌های دینی به ویژه در زمینه سبک زندگی و کار ویژه تبلیغ برگزار می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم، با بیان اینکه این جشنواره در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: از طلاب و پژوهشگران قمی دعوت برای حضور در این جشنواره دعوت می‌شود.

فراخوان هفدهمین جشنواره بانوی کرامت

وی افزود: جشنواره بانوی کرامت در ۱۶ دوره ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران (اساتید و طلاب) برگزار شده بود اما فراخوان این دوره به صورت ویژه اعم از حوزه علمیه خواهران اعلام شده است و همه طلاب (خواهران و برادران) و عموم پژوهشگران (در بخش ویژه) می‌توانند شرکت کنند.

حیاتی با بیان اینکه بخش اول ویژه بانوان طلبه و اساتید حوزه علمیه خواهران است، تصریح کرد: پژوهش های پایانی اعم از پژوهش‌های پایانی سطح دو، پایان‌نامه‌های سطح۳ و رساله های سطح چهار که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ارایه و دفاع شدند و کتاب‌هایی که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ چاپ شدند.

وی با اشاره به اینکه بخش دوم ویژه طلاب و اساتید اعم از خواهران و برادران است، بیان کرد: فراخوان این بخش با موضوع سبک زندگی اسلامی برای مقالات کوتاه یعنی مقالات بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه است و هر فرد می‌تواند حداکثر سه مقاله کوتاه ارسال کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم ادامه داد: افرادی که در حوزه علمیه خواهران هستند، می‌توانند آثار خود را به نشانی kowsarnet.whc.ir و سایر طلاب به نشانی research.whc.ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بخش سوم ویژه عموم پژوهشگران اعم از طلاب و غیر طلاب است، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند پژوهش های علمی_پژوهشی و علمی_ترویجی خود را با موضوع «حوزه های علمیه؛ تبلیغ کارآمد، خانواده متعال» ارسال کنند.

حیاتی با اشاره به اینکه مقالات ارسالی در این بخش بخش در پایگاه استنادی ISC نمایه می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار در بخش اول و دوم تا ۳۱ تیر ۱۴۰۳ و در بخش سوم تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ است.

دستورالعمل ثبت نام در هفدهمین جشنواره بانوی کرامت

وی گفت: طلاب و پژوهشگرانی که تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور هستند همانند گذشته از طریق کوثرنت به نشانی kowsarnet.whc.ir و با مراجعه به بخش "ورود به سامانه ها" گزینه "سامانه فراخوان ها" را انتخاب کرده و فرآیند ثبت اثر را انجام دهند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم ادامه داد: ثبت نام سایر طلاب که شامل طلاب آزاد، نظام قدیم، جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، جامعه المصطفی(ص)، طلاب خراسان و غیر طلبه ها (بخش ویژه) از طریق research.whc.ir انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: اگر طلبه فاقد نام کاربری در سامانه است ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه research.whc.ir نموده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، اقدام به ورود به سامانه و انجام فرآیند ثبت نام کنند. طلابی که دوره‌های قبل در سامانه ثبت نام کرده‌اند همانند دوره های سابق و بدون هیچ مانعی می‌توانند اثر پژوهشی خود را ثبت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha