چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
1

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح نور در سواحل این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار حسن مفخمی طی سخنانی در جلسه ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های استان مازندران در قالب اجرای طرح نور ابراز داشت: امسال و به خصوص در ایام تابستان با توجه به اشراف اطلاعاتی همکارانم نقاط آسیب پذیر در سواحل مازندران شناسایی شده و به اتفاق تفرجگاه‌های دیگر زیر چتر امنیتی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: استان مازندران به جهت شرایط جغرافیایی ویژه و نزدیکی به تهران پرجمعیت‌ترین نقطه کشور از حیث مسافرپذیری است و لذا از حیث برقراری نظم و امنیت دارای شرایط خاصی بوده و نیازمند به توجه همه مسئولان، اشراف اطلاعاتی ویژه از سوی انتظامی و تلاش مضاعف همه دستگاه‌های ذیربط است.

وی همچنین بااشاره به لزوم برخورد توأم با کرامت انسانی با مسافران استان اظهار داشت: هدف ما از اجرای طرح نور در سواحل دریای مازندران و تفرجگاه‌ها در تعطیلات پیش رو و همچنین تابستان آینده، هدفی پیشگیرانه با رویکردی ایجابی و انجام اقداماتی فرهنگی و اجتماعی است.

مفخمی بر لزوم همراهی اکثریت مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح نور و دیگر طرح ها استفاده کنیم ضمن آن که نیازمند همراهی نهادهایی همچون بسیج در این باره هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha