چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مشاوره

حوزه/ مرکز آموزش‌های غیرحضوری در قالب طرح "صهبای حیات طیبه" به طلاب علوم دینی مشاوره دینی، تربیتی و خانواده ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز آموزش‌های غیرحضوری در قالب طرح "صهبای حیات طیبه" در حوزه مسائل دینی، تربیتی و خانواده، به طلاب حوزه‌ علمیه خواهران خدمات مشاوره تلفنی رایگان ارائه می‌کند.

در حال حاضر عموم خواهران طلبه به صورت حضوری و غیرحضوری، امکان استفاده از این طرح را دارند، خواهران غیر طلبه نیز اگر متقاضی دریافت مشاوره بودند، در صورت امکان شرایط و با رعایت اولویت طلاب می‌توانند از این خدمات بهره‌مند گردند.

روش ارائه مشاوره به صورت تلفنی است و متقاضیان می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح از طریق شماره‌ تلفن ۰۲۵۳۱۲۸۵۲۵۲ جهت هماهنگی و اخذ نوبت اقدام نمایند و بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایند.

مدت زمان مشاوره در مرحله اول ۳۰ دقیقه و در صورت لزوم و تشخیص، امکان دریافت نوبت مجدد، با هماهنگی و در اولین فرصت مناسب وجود خواهد داشت.

مراجعان جهت اطلاع بیشتر از فرایند مشاوره در مرکز آموزش‌های غیرحضوری می‌توانند به آدرس http://vufarhangi.whc.ir/news/view/133178/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha