پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حجت الاسلام رحیمیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان از سفر دو روزه مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اصغر ابراهیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با تائید این خبر اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، دوشنبه این هفته طی سفری دو روزه به استان سمنان سفر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به سفر حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه به این استان، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: دیدار با آیت الله شاهچراغی، رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان، دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دیدار با طلاب و اساتید و کادر مدارس علمیه و مبلغان شهر سمنان و مهدی‌شهر از جمله برنامه‌های این سفر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی فر خاطرنشان کرد: دیدار با طلاب و اساتید و کادر مدارس علمیه و مبلغان شاهرود و بسطام، بازدید از پروژه های شاهرود و بسطام و بازدید از پروژه های دامغان و دیدار با اساتید و کادر و طلاب دامغان از دیگر برنامه‌ها  حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در این سفر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha