پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
شبکه ولایت

مدیر شبکه جهانی ولایت تصریح کرد: رسانه یک فرصت ویژه برای انتقال پیام اهل بیت(علیهم السلام) و گفتمان انقلاب اسلامی به مخاطبان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علوی مدیر شبکه جهانی در دیدار رئیس جامعةالمصطفی، اظهار داشت: شبکه جهانی ولایت فعالیت خود را به زبان فارسی آغاز کرد و در ادامه زبان‌های عربی، هوسی و انگلیسی اضافه شد و هم اکنون نیز زبان آذری در حال آغاز به کار است.

وی راه‌اندازی شبکه آذری را تجربه بسیار خوبی برای دانست و گفت: برنامه‌های این شبکه در مدت بسیار کوتاهی در موضوعات و طیف‌های مختلف برای مخاطبان گوناگون تولید شده است و پس از پخش آزمایشی، هم اکنون پخش ماهواره‌ای خود را شروع کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی، دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های انسانی در عرصه رسانه دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌های شبکه زبان هوسی که در کشورهای آفریقایی مخاطبان فراوانی دارد، توسط دانش‌آموختگان آفریقایی جامعةالمصطفی و خانواده‌های ایشان تولید می‌شود و بسیار علاقه‌مند هستیم از این تجربه در راه‌اندازی سایر زبان‌ها نیز استفاده نماییم.

مدیر شبکه جهانی ولایت با تأکید بر ظرفیت رسانه‌های طلاب و دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی، تصریح کرد: رسانه یک فرصت ویژه برای انتقال پیام اهل بیت(علیهم السلام) و گفتمان انقلاب اسلامی به مخاطبان است و ضرورت دارد به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha