جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: بهره‌مندی از اساتید برجسته و مجرب و نیز شیوه‌های نوین آموزشی در دستور کار شورای‌ عالی حوزه‌های علمیه کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای‌عالی حوزه‌های علمیه کشور در سفر به استان سمنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی فر، مدیر حوزه علمیه استان نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تقدیر از خدمات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شورای‌عالی حوزه‌های علمیه کشور، توجه بیش از پیش مسئولان به زیرساخت‌های آموزشی حوزه‌های علمیه استان را خواستار شد و گفت: بهره‌مندی از اساتید برجسته و مجرب و نیز شیوه‌های نوین آموزشی در دستور کار شورای‌عالی حوزه‌های علمیه کشور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای‌عالی حوزه‌های علمیه کشور نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از سفر به استان سمنان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، اهداف سفر خود به استان را تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha