چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، گفت: ملت شریف ما و نامزدهای ریاست جمهور، در معرض یک امتحان بزرگ الهی، قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، در خطبۀ اول نمازجمعه این هفته، گفت: خود و تمامی خواهران و برادران نمازگزار به رعایت تقوی، نموده و سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) را به شما تسلیت عرض می نمایم.

در خصوص مقام و منزلت امام محمد باقر(ع)، گفت: شخصیت آن امام همام، از جهت شکافتن علوم، آنقدر معروف است که وجود پیامبر اسلام(ص) به صحابی پارسایش، جابربن عبدالله انصاری، می فرماید؛ تو زنده می مانی، تا فرزند من را که نامش محمد است و در تورات، او ملقب به « باقر(ع) است او را می بینی، سلام من را به او برسان.

امام‌جمعه کرمانشاه در خطبۀ دوم نمازجمعه این هفته، با بیان اینکه ما در شرایط بسیار حساس و تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: در حالی که در طول این 45 سال، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچگاه نظام اسلامی، جبهه مقاومت، مظلومان و محرومان عالم، به حد از اقتدار نبوده و جبهه استکبار ، این حد از ذلت را به خود ندیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، با اشاره به اینکه در این سالها، خدای متعال، از مردم امتحان سختی و بزرگی گرفت، اظهار داشت: خدای متعال که از طریق این امتحانات بزرگ و صبر و حماسه سازی ملت شریف و راهبری امامین انقلاب، امور را به پیش برده ، در این برهه هم شهادت « شهید جمهور » و همراهانش که مایه عزت ما بودند.

خطیب جمه این هفته کرمانشاه، با بیان اینکه ملت شریف ما در معرض یک امتحان دیگری قرار گرفته و آنهم انتخاب « رئیس جمهور »، است، گفت: کسانی مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته اند، آنها هم در معرض یک امتحان بسیار بزرگی قرار دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، ، بر رعایت حدود اخلاق و مسائل شرعی از سوی نامزدها و هواداران آنها تاکید کرد و گفت: مدیریت اجرایی کشور به فردی قوی و توانمند نیاز دارد و باید کسانی را برای اداره کشور انتخاب کرد که قدرت اجرایی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه در شرایط بسیار حساس و تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: طی گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب هیچگاه جبهه مقاومت و مظلومان عالم در این حد از اقتدار نبوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha