سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1164158
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
وبینار تخصصی انتخابات شهید جمهور

«وبینار تخصصی شهید جمهور» از سوی مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با نزدیک شدن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه «وبینار تخصصی شهید جمهور» را با حضور مجازی مسئولین شعب استانی خود برگزار کرد.

در این وبینار، حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده سقایی، سرپرست دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه که سخنران ویژه این نشست بود، با اشاره به این‌که بر اساس مصوبه کنشگری حوزه‌های علمیه و ابلاغ آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، «قرارگاه عملیاتی مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳» در حوزه تشکیل شده است، گزارشی کوتاه از جلسات تشکیل شده و تصمیمات اتخاذ شده این قرارگاه بیان داشتند.

وی سپس به برخی از سیاست‌های کلان مدیریت حوزه در موضوع انتخابات پیش‌رو اشاره کردند که از جمله‌ی آن سیاست‌ها، می‌توان به عدم ورود حوزه به حمایت از جناح و گروه‌ها و یا فرد خاص اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده از دیگر سیاست‌های کلان حوزه، اهتمام و توجه خاص به حضور حداکثری و پرشور و با نشاط و باشکوه بودن میزان شرکت در این انتخابات می‌باشد.

در ادامه این نشست وبیناری، حجت‌الاسلام والمسلمین زنگویی "مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه"، ضمن نکوداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلام حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و در این میان به مسئله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم مقتدر غزّه و اعلام برائت از استکبار جهانی و لزوم حمایت از مظلومین بخصوص مردم ستمدیده و بی‌دفاع غزه و همچنین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو با تکیه بر حفظ و نگهداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت اشاره کرد.

وی در ادامه خطاب به مسئولین مراکز مهارتی شعب استانی، دو نکته را مورد تأکید قرار داد: «اهتمام به حفظ انسجام ملی و حفظ وحدت و حضور و مشارکت حداکثری» و «تبیین ویژگی‌های ریاست جمهوری اصلح و تراز انقلاب اسلامی» با تکیه بر بیانات امامین انقلاب و همچنین ویژگی‌های شخصیتی و شخصی شهید جمهور سیدابراهیم رئیسی و همراهانش».

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه در ادامه این وبینار، به گزارشی از فعالیت‌های مرکز در خصوص انتخابات پیش‌رو اشاره داشت:

«تدوین بسته آموزشی شهیدجمهور ویژه انتخابات ریاست جمهوری سال ۴۰۳ و بارگذاری آن در سامانه مهارتخانه طلاب به آدرس karbordi.ismc.ir.

بارگذاری بسته آموزشی "دوره شمیم ۸ ویژه حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (علیهاالسلام).

آغاز آماده‌سازی «بسته دوم آموزشی شهیدجمهور»

"برگزاری مجازی نشست‌های تخصصی با حضور سخنرانان متخصص سیاسی بصیرتی" در بستر کانال مرکز آموزش‌های کاربردی مهارتی و انعکاس آن در کانال‌های متعدد شعب استانی و مبلغان که ان‌شاءالله از هفته آینده هر شب تا قبل از روز انتخابات ریاست جمهوری اجرا می‌گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha