سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی طی پیامی درگذشت پدر سردار شهید اکبر جوادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی طی پیامی درگذشت پدر سردار شهید اکبر جوادی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

خبر درگذشت بزرگمرد مجاهد و شهیدپرور، «حاج علی‌اصغر جوادی نظرلو» پدر شهید والامقام «سردار اکبر جوادی» فرمانده گردان تخریب و آموزش نظامی لشکر ۳۱ عاشورا و از شهدای عملیات غرورآفرین بدر موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌تردید همت و تلاش والای آن عزیز سفرکرده در تربیت فرزندی مؤمن، انقلابی و ولایتمدار، الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای کشور در دفاع از عزت و اقتدار میهن اسلامی است.

اینجانب ضایعه اندوه‌بار فقدان این پدر فداکار را به مردم شهیدپرور استان، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسالت دارم.»

سردار شهید «علی‌اکبر جوادی» از فرماندهان لشکر همیشه پیروز عاشورا در سال ۱۳۴۴ در تبریز به دنیا آمد. وی به دلیل پرورش یافتن در خانواده‌ای مومن و انقلابی، به جمع پیروان حضرت امام خمینی (ره) پیوست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای پیشرفت کشور تلاش وافری داشت.

این شهید گرانقدر پس از ۴ سال رشادت و جانفشانی در جبهه های حق سرانجام در سال ۱۳۶۳ و در عملیات «بدر» پس از جنگی تمام عیار توسط بمباران هواپیماهای دشمن به دیدار معبود خود شتافت و پیکر پاک و منورش پس از انتقال به تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha