سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
حجت الاسلام خانمحمدی

مسئول شبکه سازی مساجد منطقه دو قم گفت: سرود سلام فرمانده نمونه ای از راهبری مساجد در جامعه بود که با همکاری مسجد رسالت قم و گیلان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام خان محمدی در جمع ائمه جماعات و فعالان فرهنگی منطقه دو شهر مقدس قم که در مسجد رسالت برگزار شد، گفت: همه کسانی که در مسیر تمدن سازی و مهدویت تلاش می کنند به این نتیجه رسیده اند که اگر ظرفیت های درون زا گفتمان سازی شود و بین مساجد هم افزایی ها صورت بگیرد و ارتباط درون مسجدی و بیرون مسجدی محقق شود قطعا مساجد در جامعه راهبری خواهند کرد.

مسئول شبکه سازی مساجد منطقه دو قم در بیان نمونه ای از راهبری مساجد در جامعه خاطرنشان ساخت: سرود سلام فرمانده نمونه ای از راهبری مساجد در جامعه بود که با همکاری مسجد رسالت قم و گیلان محقق شد؛ ما با همین اتفاق توانستیم در داخل و خارج از کشور تاثیر بگذاریم و این استفاده از ظرفیت های درون زا و ترکیب این ها با هنر می تواند راهبری کند.

وی در ادامه گفت: ما با بهره مندی از ظرفیت سرود سلام فرمانده توانستیم گروه های سرود ۳۱۳ نفری در برخی مساجد تشکیل دهیم.

مسئول شبکه سازی مساجد منطقه دو قم ادامه داد: سرود سالم فرمانده در سرتاسر عالم فراگیر شد و به سبب آن جریان مهدویت عالم گیر شد و بر سر زبان ها افتاد و این امر الگو شد تا جریان سازی انجام شود، لذا با همین مدل دنبال شبکه سازی بین المللی هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: این مدل ها و انتقال ظرفیت مساجد می تواند تاثیرگذار باشد تا از این طریق بتوانیم تحقق گام دوم را فراهم کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha