سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
جذب پژوهشگر

حوزه/ پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام الله علیها از خواهران پژوهشگر در ۱۰ گروه علمی دعوت به همکاری می‌نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پژوهشگاه مطالعات اسلامی در راستای سیاست‌های جامعة الزهرا سلام الله علیها و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت علمی پژوهشی خواهران و تکمیل کادر علمی خود در پژوهشکده علوم و معارف اسلامی شامل گروه قرآن و حدیث، گروه اخلاق و تربیت اسلامی، گروه تاریخ اسلام و گروه مطالعات زنان، پژوهشکده فقه و مبانی حقوق شامل گروه فقه و حقوق، گروه فقه زن و خانواده و گروه موضوع شناسی فقه با محوریت زنان و پژوهشکده فلسفه و کلام شامل گروه فلسفه، گروه کلام و گروه امامت از میان خواهران متخصص و توانمند دعوت به همکاری می‌نماید.

دارا بودن مدرک سطح ۴ حوزه یا دکتری در رشته‌های مرتبط، تألیف حداقل یک کتاب پژوهشی یا دو مقاله علمی پژوهشی منتشر شده و قبولی در مصاحبه علمی از شرایط جذب پژوهشگر در این مرکز است.

بر اساس این اطلاعیه دارندگان مدرک سطح ۴ یا دکتری در رشته‌های غیر مرتبط در صورت داشتن سابقه و رزومه پژوهشی مرتبط و طلاب سطح ۴ یا دانشجویان دکتری در رشته‌های مرتبط، در صورت تصویب طرح تفصیلی رساله به مصاحبه دعوت می شوند. البته دارندگان مدارک دانشگاهی، لازم است حداقل مدرک سطح ۲ حوزه را دارا باشند.

داوطلبان می توانند جهت ثبت‌نام حداکثر تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ فرم مربوط به جذب پژوهشگر را به نشانی http://forms.jz.ac.ir/f_۲۹۵/ تکمیل نمایند.

کارشناسان پژوهشگاه مطالعات اسلامی به‌ صورت حضوری و تلفنی پاسخ‌گوی سؤالات مرتبط هستند.

آدرس: قم، سالاریه، بلوار بوعلی‌سینا، جامعة الزهرا سلام الله علیها، پژوهشگاه مطالعات اسلامی

تلفن: ۳۲۱۱۲۲۲۴-۰۲۵ و ۳۲۱۱۲۵۴۵-۰۲۵

ایتا: @pajoheshgaran۱۴۰۲

تارنما: https://pm.jz.ac.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha