چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر/ بازدید حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه از مدرسه جواد الائمه - علیه السلام - شهرستان گرمسار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان از سفر سه روزه مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا ابراهیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گلستان اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، سه شنبه این هفته طی سفری سه روزه به استان گلستان سفر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به برنامه های مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، در روز سه شنبه ۲۹ خرداد در این استان بیان کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه به استان گلستان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: دیدار با آیت الله نورمفیدی،نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای حوزه علمیه استان گلستان، دیدار با طلاب و اساتید و کادر مدارس علمیه و مبلغین و مبلغات حوزه علمیه استان از جمله برنامه‌های این سفر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی فر خاطرنشان کرد: دیدار با طلاب و اساتید و کادر مدارس علمیه و مبلغان، بازدید از پروژه های مختلف از جمله مرکز استان،انبارالوم و رامیان از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در این سفر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha