پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 1164912
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
علما

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت : تکریم علما پاسداشت ارزش‌های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت عالم‌ ربانی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری که در تالار شهید آوینی خرم آباد برگزار شد گفت: بزرگداشت و تکریم علما، فرهیختگان و بزرگان با هدف احیای سنت های دینی و ارائه الگوی شخصیتی، اجتماعی و اخلاقی به نسل جدید بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

وی چهره‌های شاخص دینی استان را ارزشمندترین میراث دینی و فرهنگی جامعه دانست و افزود: پاسداشت علما و مفاخر برای این اداره کل و فرهنگ و هنر استان دارای اهمیت و در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز شخصیتی حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری(ره) برشمرد و افزود: آن شخصیت فرزانه عصاره‌ای از دانش، خرد، فروتنی، ساده‌زیستی بود که با همه اقشار ارتباط نزدیکی داشت.

روانشاد در پایان به تهیه آثار فرهنگی هنری به مناسبت این بزرگداشت از سوی هنرمندان لرستانی اشاره کرد و افزود: تدوین و انتشار یک عنوان کتاب و مستند زندگی‌نامه، تولید یک سرود و اثر هنری چهره نورانی حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری(ره) از جمله آثاری هستند که تهیه و در این برنامه رونمایی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha