پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
تبریز

حوزه/ جانشین دبیر بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان شرقی از اجرای برنامه های متعدد در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، محمد جواد دلفکار در تشریح برنامه های دهه ولایت و امامت در آذربایجان شرقی گفت: این برنامه ها با سخنرانی حجه الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و مشاور عالی بنیاد بین المللی غدیر پیش از نماز عید قربان در مصلی امام خمینی تبریز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این دهه ۱۰ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه ای توسط بنیاد غدیر استان تهیه شده که از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

جانشین دبیر بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان شرقی از برگزاری سومین همایش حکومت مطلوب از منظر امیرالمومنین علی (ع) خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت بنیاد غدیر استان و دانشگاه پیام نور ۳۱ خرداد در دانشگاه پیام نور استان برگزار می شود.

وی برگزاری دومین همایش بانوان غدیری در همان روز ۳۱ خرداد در سالن اجلاس مصلی امام خمینی تبریز را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه ولایت و امامت عنوان کرد.

دلفکار خاطر نشان شد: برنامه پیاده روی خانوادگی از اول جاده اول گلی تا ائل گلی روز جمعه اول تیر با مدیریت سازمان ورزش و جوانان استان برگزار می شود که به شرکت کنند گان در این راهپیمایی جوایز ارزنده ای اعطا خواهد شد.

جانشین دبیر بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان شرقی گفت: برنامه های متنوع دیگری با مدیریت مراکز بنیاد بین المللی شهرستان های تابعه استان برگزار خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha