پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 1164943
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
سید تاج الدین

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین طاهری گفت: مرحوم حاج سید شکرالله طاهری قلب جوانان را تسخیر کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید تاج‌الدین طاهری امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری که در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: ایشان مجاهد راه تبیین، مکتب و احیای قرآن و تفکر اسلام ناب محمدی هستند و به عنوان الگوی اخلاق، صبر، مقاومت، ایثار و ساده‌زیستی شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه در میدان بودن و خود را فدا کردن از شاخصه‌های مهم این عالم ربانی بود، افزود: ایشان در خانه‌ای محقر واقع در محله درب دلاکان زندگی می‌کرد و نمود این ساده‌زیستی و در میان مردم بودن را در مراسم باشکوه تشییع وی شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به اینکه حاج سید شکرالله در قلب جوانان جای داشت و قلب آن‌ها را تسخیر کرده بود، گفت: اکثر اساتید دانشگاه که در رشته فقه و فلسفه تحصیل کرده‌اند از شاگردان آن مرحوم بوده‌اند.

این مبارز دوران انقلاب به بحث انتخابات اشاره کرد و افزود: تا لحظه آخر خود را فدای خط رهبری نمود و اکنون روح بلند آن مرحوم از شما بلند نظران می‌خواهد که از تفکر امام و مسلمین جدا نشوید، چرا که دشمن با تمام قدرت آمده و در خارج و داخل کشور ثروت‌ها را خرج می‌کند تا خط ولایت را کمرنگ کند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در پایان گفت: بر همگی ما واجب است که در صحنه باشیم و راه عالم ربانی سید شکرالله طاهری را ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha