پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
مناظره انتخاباتی

حوزه/ برنامه مناظره انتخاباتی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور دانشگاهیان و نمایندگان ستاد انتخاباتی کاندیدهای ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، برنامه مناظره انتخاباتی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر امروز با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان و نمایندگان ستاد انتخاباتی کاندیدهای ریاست جمهوری به همت تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان استان بوشهر، بسیج دانشجویی و استادان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

باقر گرگین، رئیس بسیج استادان دانشگاهیان استان بوشهر در ابتدای این برنامه انتخاباتی با بیان اینکه همه کاندیداها مورد احترام هستند، اظهار کرد: ویژگی و خصوصیات هر ۶ کاندید توسط شورای نگهبان ارزیابی، بررسی و در نهایت مورد تأیید قرار گرفته از این‌رو هر ۶ نفر قابل احترام و برنامه‌ آنان قابل تأمل است.

وی با بیان اینکه هر ۶ کاندید، ملاک‌های انتخاب شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی را کسب کرده‌اند، عنوان کرد: این جلسات تبیینی و شناختی در راستای مسئله محوری، کارآزمودگی و بررسی برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیداها برای انتخاب اصلح برگزار و بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بسیج استادان دانشگاهیان استان بوشهر با تأکید بر نقش ویژه دانشگاهیان در روشنگری و آگاهی‌رسانی در جامعه، مطرح کرد: امروز اقشار مختلف جامعه نیاز دارند تا نسبت به دیدگاه هر کاندید به مسائل اساسی که هر قشر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آگاه شوند، برنامه‌های هر کاندید را بدانند و طرحی را که برای ورود به مشکلات و در نهایت رفع آن دارند را مطلع شوند. با تفسیر برنامه‌ها و طرح‌ها، مردم خود را این طرح‌ها پیدا و به سمت آن کاندیدی که به اهداف کشور و جامعه نزدیک هستند، سوق پیدا خواهند کرد.

گرگین نیز با تأکید بر اینکه این برنامه در مسیر آگاهی سازی و روشنگری مطابق با دستورالعمل وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه در راستای انسجام در برنامه‌ریزی و تقویت سازوکارهای مشارکت دانشگاهیان انجام می‌شود درباره روند چگونگی آن توضیح داد: مطابق همه مناظره‌ها، اولویت سخن گفتن هر نماینده کاندیداها از طریق قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

قدیر خواجه‌پور با بیان اینکه این مناظره در سه بخش پنج دقیقه‌ای برگزار می‌شود، تشریح کرد: بخش اول، تبیین و روشنگری شخصیت کاندیدا، بخش دوم اختصاص به برنامه‌های انتخاباتی و بخش سوم به فرهنگ، سیاست و امنیت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha