جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
انتخابات

مجتمع حوزوی مشکات قم در بیانیه ای، مردم را به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

«ما یفعل الله بعذابکم ان شکرتم و آمنتم و کان الله شاکرا علیما؛
اگر سپاسگزار و مؤمن باشید، چرا خداوند شما را عذاب کند، خداوند شکر پذیر داناست.»

نظام جمهوری اسلامی نعمتی گرانبها و حاصل چند دهه مجاهدت و جانفشانی امام امت و امت امام است که امروز به عنوان امانت در اختیار ماست و قدردانی از این نعمت عظما ضامن بقاء استمرار و رشد و شکوفایی هرچه بیشترش کشور عزیزمان ایران اسلامی خواهد بود. بی شک ملت عزیز و هوشیار ایران، این نعمت گرانسنگ را ارج نهاده قدردان جانفشانی های شهدای پرشمارش خواهد بود و امانتی که به او سپرده شده است را با حضور حماسه ساز خود در عرصه های مختلف بویژه در انتخابات پیش رو همچون همیشه پاس خواهد داشت.

مجتمع حوزوی مشکات نه تنها در حضور کامل و قاطع در این عرصه ها پیشتاز بوده و هست، بلکه تلاش خود را در جهت تبلیغ و دعوت مردم عزیز به حضور حداکثری و دشمن شکن در انتخابات ریاست جمهوری به کار خواهد بست تا از این طریق قدردان زحمات امام عزیز(ره) و شهدای انقلاب بویژه شهدای خدمت و بالاخص شهید جمهور رئیسی محبوب (ره) باشد.

اما به فرموده رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی) علاوه بر انجام این رسالت مهم، انتخاب اصلح نیز از جمله تکالیف مهم فردفرد ملت بوده می بایست با انتخاب درست راه نیمه تمام دولت مردمی و خدمتگزار را تمام کرد.

در این راستا خانواده بزرگ مجتمع حوزوی مشکات از آحاد ملت عزیز دعوت می کند تا با مقایسه اندیشه ها و برنامه های نامزدان محترم ریاست جمهوری و بررسی میزان تخصص، تعهد و نیز سوابق انقلابی و اجرایی آنان، با دقت و ریزبینی فرد اصلح را شناسایی و با رأی خود در روز ۸ تیر حماسه ای دیگر آفریده، بدخواهان ملت و کشور را عصبانی و ناامید سازند.

در پایان از نامزدان انقلابی، دلسوز و نگرانِ تلاش های ناتمام رئیس جمهور فقید دعوت می کند تا ضمن رصد شرایط جامعه و در صورت مصلحت انقلاب و تحقق بخشی به انتخاباتی با شکوه و حداکثری، از طریق ائتلاف و وحدت، زمینه انتخاباتی باشکوه و انتخاب رئیس جمهوری توانمند، مردمی، متعهد و انقلابی را فراهم آورند.

والسلام علیکم ورحمت الله
محمد تقی سبحانی نیا
مدیر مجتمع حوزوی مشکات
۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha