جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
چریغ

حوزه/ سامانه های مورد نیاز دانشکده بین المللی هدی از سوی واحد فناوری اطلاعات این دانشکده بومی سازی و در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین رونمایی و معرفی تولیدات نرم‌افزاری واحد فناوری اطلاعات دانشکده هدی با حضور دکتر گرامی رئیس دانشکده، حجت‌الاسلام والمسلمین نعیمی مسئول دبیرخانه هیات امنای جامعةالزهرا علیهاالسلام، حجت‌الاسلام اندیشه مدیرکل حوزه مدیریت جامعة الزهرا علیهاالسلام و برخی معاونان و مدیران دو مجموعه در دانشکده هدی برگزار شد.

در این جلسه دکتر گرامی با اشاره به اهمیت و ضرورت استفاده از روش‌های نوین در انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری اظهار داشت: واحد فناوری اطلاعات دانشکده با همین رویکرد سامانه‌های مورد نیاز مجموعه را بومی‌سازی و برای به روز رسانی آنها برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مصلح معاون اداری مالی گزارشی از روند فعالیت صورت گرفته در تقویت بخش فناوری اطلاعات ارائه داد و گفت: در این زمینه تمام تلاش بر این بوده که با صرفه‌جویی و صرف‌ کمترین هزینه‌ها فاز نخست سامانه‌ها به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه از سامانه ثبت‌نام، پورتال اطلاع رسانی، سامانه حقوق و دستمزد(چاووش)، سامانه تیکتینگ و سامانه مرکز مشاوره رونمایی و معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha