چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر کشور است.

خانم زهرا صالحی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله علیها) رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، بیان کرد: شرکت در انتخابات یک ارزش است، هر فرد باید از امکاناتی که در قانون اساسی در اختیار او گذاشته شده به نحو احسن استفاده کند و در انتخابات سهیم باشد.

وی افزود: امید است در هشتم تیرماه امسال شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم تا رئیس جمهوری توانمند برای ادامه راه شهید جمهور عزیز انتخاب شود.

خانم صالحی ضمن اشاره به اینکه گزینش خوب و آگاهانه در انتخابات یک وظیفه است تصریح کرد: مردم باید با تحقیق سعی کنند به نامزد اصلح رای دهند، برای کسی که برای ایران دل بسوزاند، ارزش‌های انقلاب را حفظ کند و در این برهه از زمان ایران را از دست دشمنان داخلی و خارجی حفظ و به قله برساند.

معاونت فرهنگی ضمن بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه است بیان کرد: منطق انقلاب اسلامی یعنی منطق اتصال به ولایت ولی خدا و جمهوری اسلامی زمینه‌ساز اتصال حرکت جهانی به ولایت ولی الله است.

خانم صالحی در آخر خاطر نشان کرد: امیدوارم خداوند متعال زمینه را فراهم کند و در انتخابات پیش رو ملت عزیز ما بتوانند یک جایگزین مناسب در جهت خدمت و آسایش مردم انتخاب کنند که در بالا بردن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی تلاش کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha