چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
یس

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل برلزوم حضور پرشور مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: عید غدیر مایه قدرت اسلام و یاس کفار است، زیرا پیامبر اکرم (ص) حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را به فرمان خداوند به جانشینی خودش معرفی کرد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد : پیامبر اکرم (ص) مردم را به ولایت امام علی (ع ) دعوت نمود و فرمود من کنت مولا فهذا علی مولا پذیرش ولایت او یعنی حاکمیت عدل و فضیلت و حکمت آموزی که بصیر رشد جامعه اسلامی است و این یک شاخص است .

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه تا قیام قیامت غدیر راه درست تاریخ را به عنوان حکومت صالحان طی خواهدکرد گفت : در غدیرخداوند وعده پیروزی و وعده جهانی آن را داده است به طوری که موجب رشد و محبت رابطه مردم با امامت می شود نه رابطه زور و تزویر و نه نگاه سکولار بلکه با نگاه جامع معنویت و سیاست که یک موهبت و نعمت الهی است.

امام جمعه آران وبیدگل ضمن گرامی داشت سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش تصریح کرد: اخلاص، تلاش مجاهدانه و نظم در امور و شایسته سالاری از مهمترین ویژ گی های شهید بهشتی بود.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد : امیدواریم مسئولین قضایی در عین اینکه احکامشان متقن خواهد بود بازدارنده از فساد و امیدبخش محرومین و مظلومین نیز باشد.

امام جمعه آران و بیدگل به دو مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی تبلیغ دین اشاره کرد و افزود: تبلیغ دین ابتدا به عهده انبیا و اولیا اوست سپس به عهده علما است که باید با دانش افزایی و مهارت آموزی برای تولید محتوا به سبک روز به انتقال معارف و رفع شبهات سیاسی و مذهبی بپردازند.

حجت الاسلام سلیمانی آزادی حمید نوری به اتهام واهی منافقین و دستگاه قضایی دولت سوئد به مدت پنج سال را برگ برنده دستگاه دیپلماسی مقتدر ایران و روسیاهی برای منافقین و معاندین نظام دانست و افزود: دستگیری شبکه جاسوسی موساد و سیا در یمن توسط انصار نشان از قدرت بالای انصارالله دارد که علاوه بر افزایش توان نظامی در دوره تحریم از لحاظ اشراف اطلاعاتی جاسوسان سعی داشت ملت یمن را از انصارالله جدا و ائتلاف سعودی و اماراتی و آمریکایی را حافظ منافع ملت معرفی کند.

امام جمعه آران و بیدگل برلزوم حضورپرشورمردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و ابراز داشت: حضوری حماسی و حداکثری مردم و انتخاب اصلح درانتخابات ریاست جمهوری علاوه بر برکت برای نظام موجب استحکام نظام، بالا رفتن اعتبار کشور و بازدارندگی توطئه های دشمنان خواهد بود .

حجت الاسلام سلیمانی یاد آورشد: دوستداران ایران قوی با دعوت به حضور مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد و دشمنان را بار دیگر مایوس خواهند نمود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha