پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حامد صالحی

حوزه/ گردهمایی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مدت دو روز با حضور حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی در مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: در این گردهمایی سیاست‌های اجرایی بنیاد در سال ۱۴۰۳ توسط حجت الاسلام والمسلمین متوسل مدیرعامل بنیاد تشریح شد و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و مرکز تخصصی مهدویت مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در روزهای پنجشنبه و جمعه، سی و یکم خرداد ماه و یکم تیر ماه برگزار شد، گفت: در روز دوم این گردهمایی توصیه‌های سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد و رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی رئیس هیئت امنای بنیاد برای مدیران استان‌ها بیان شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و بیانیه هیئت داوران قرائت شد گفت: تجلیل و تقدیر از استان‌های برتر و انتخاب دبیران جدید شورای برنامه‌ریزی مناطق بنیاد از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

در این گردهمایی مدیران استان ها پیرامون برنامه های ۱۴۰۳ بحث و تبادل نظر کردند و برنامه های مختلف بنیاد در حوزه های روابط عمومی، حراست و اداری مالی و پشتیبانی تشریح شد.

در پایان این گردهمایی از سایت اینترنتی مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود(عج) به نشانی https://mymq.ir رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha