جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر/ آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه حقانی قم

در مراسمی ۱۶ نفر از طلاب مدرسه علمیه حقانی قم به دست آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان معمم شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله شب زنده دار در مراسم عمامه گذاری ۱۶ نفر از طلاب مدرسه علمیه حقانی قم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: این مدرسه برای یادآور خاطرات فراوانی است در آن زمانی که از شاگردان این مدرسه بودیم شهید آیت الله بهشتی و شهید قدوسی و بعضی از بزرگان و علمای دیگر مجالس اخلاقی برای طلاب داشتند.

وی در ادامه با اشاره به مقام شهید رئیسی افزود: از دست دادن رئیس جمهور خستگی ناپذیر که در انجام وظیفه گرما و سرما نمی شناخت بسیار ناگوار بود. ایشان پرورش یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام بود که در راه خدمت خالصانه شهید شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر ضرورت الگوگیری طلاب از علما و بزرگان، تصریح کرد: راهی که انتخاب کرده اید ادامه مسیر علما و بزرگان است و فرصتی که خداوند متعال به عالمان می دهد هیچ لذتی همانند آن نیست.

آیت الله شب زنده دار خطاب به طلاب اظهار کرد: اولیای الهی با معنویت به این مقام رسیده اند و این راه سختی است که ادامه آن احتیاج به استاد دارد و می توانید آنچنان نفس خود را تربیت کنید که با امام معصوم(ع) در ارتباط باشد و قطعاً این مراقبت‌ها شما را به درجات عالیه خواهد رساند. البته برای رسیدن به قله نیاز به ورع هست و این امر مهم نیازمند توجه بیشتری است.

در پایان این مراسم، ۱۶ نفر از طلاب مدرسه علمیه حقانی قم به دست آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان معمم شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha