جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
3

حوزه/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: از جمله سیاست های جدی دولت سیزدهم، حمایت از تولید و جریان کارآفرینی در کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سعید هژبری طی سخنانی در جلسه کارگروه زیربنایی استان ایلام با اشاره به این که هدف این کارگروه ایجاد بستر لازم برای رونق اشتغال و تولید در سطح استان بوده است، ابراز داشت: باید علل موفقیت و عدم موفقیت برخی از طرح‌های مصوب در این کارگروه توسط کارشناسان بررسی شود تا بتوان به توسعه عالمانه و هدفمند استان رسید.

وی افزود: در اجرای طرح‌های عمرانی، صنعتی تولیدی و کشاورزی باید از زمین‌های ملی و کشاورزی صیانت کنیم و از طرحی که توجیه فنی و اقتصادی دارد و به نظر کارشناسان به سرانجام می‌رسد حمایت شود.

معاون استاندار ایلام، حفاظت از زمین‌های ملی و اراضی درجه یک کشاورزی را بسیار مهم برشمرد و گفت: در آینده طرح‌های فاقد توجیه فنی و اقتصادی، ابنیه و ساختمان‌های زیادی در اراضی از خود بر جا می‌گذارند و این یک آسیب جدی است.

وی با تأکید بر این که حمایت از تولید و کارآفرینی سیاست جدی دولت سیزدهم بوده است، خاطرنشان کرد: باید با تمام توان از طرح‌های مطلوب که به تولید و اشتغال می‌رسند حمایت کنیم و زمین ملی را در اختیار این سرمایه گذاران و کارآفرینان قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha