جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کارگروه احکام

حوزه/ کارگروه احکام مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، کارگروه احکام با حضور کارشناس احکام شرعی خانم هاجر تقدیری ویژه طلاب در حل تحصیل برگزار شد.

خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اردکان با اشاره به اهمیت یادگیری احکام گفت : دانستن احکام در زندگی هر فرد مسلمانی از ضروریات است و در اسلام عزیز به فراگیری آن سفارش شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که یکی از رسالت های طلاب علوم دینی فراگیری احکام و تبیین مسائل شرعی و تفهیم آن به عموم بانوان می‌باشد، کارگروه ویژه " احکام شرعی " با هدف آموزش کاربردی و عملی احکام به صورت جزء به جزء و تسلط به احکام جهت پاسخگویی تشکیل شد.

خانم ابراهیمیان اظهار کرد: احکام " تقلید " به عنوان مهمترین بخش احکام شرعی از موضوعات مهمی بود که در کارگروه به آن پرداخته شد.

مدیر این مرکز افزود: بررسی احکام و مسائل فقهی مرتبط با " مطهرات و نجاسات " با مرجعیت کتاب " رساله مراجع " دیگر عنوانی بود که مسائل شرعی این موارد با دقت آموزش داده شد و سوالات فقهی با آنها پاسخ داده شد.

خانم ابراهیمیان ادامه داد: پرداختن به مبحث "وضو " ومطالعه مسائل آن پایان بخش جلسات 8 گانه کارگروه احکام در سه ماه نخست سال بود و انشاالله این کارگروه بعد از ایام امتحانات مجدد مشغول به فعالیت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha