جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
ا

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به هزینه‌های بالای برخی از کسب و کارها، تصریح کرد: هرچه میزان هزینه‌ها در حوزه ایجاد کسب و کارها کاهش پیداکند شاهد رونق آن حوزه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در همایش تجلیل از برترین‌های اصناف استان هرمزگان که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شد، با ذکر این نکته که توجه به اصناف باعث رونق هرچه بیشتر بازار خواهد شد، اظهار کرد: بازاریان و اصناف به خوبی شرایط سخت حاکم‌بر کشور را مدیریت کردند و آرامش خوبی بر استان هرمزگان حاکم بود که ناشی از همراهی‌ها و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در استان هرمزگان بود.

وی، با اشاره به چالش‌های بروکراسی حاکم‌بر دستگاه‌ها، عنوان کرد: این قوانین دست و پاگیر سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد به همین جهت باید به سمت کاهش بروکراسی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان‌، با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی، بیان کرد: باید یکسری آموزش‌های بنیادین مهارتی برای بازاریان در حوزه کارآفرینی برگزار شود؛ چراکه تاثیرات خوبی روی افزایش بهره‌وری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به هزینه‌های بالای برخی از کسب و کارها، تصریح کرد: هرچه میزان هزینه‌ها در حوزه ایجاد کسب و کارها کاهش پیداکند شاهد رونق آن حوزه خواهیم بود.

وی، خاطرنشان کرد: در حوزه مالیات بازار، دولت باید روی جلوگیری از فرار مالیاتی و حمایت از کسبه‌های خرد تمرکز کند و نباید تنها به افزایش سالیانه مالیات تمرکز کند؛ چراکه که این اقدام کار را برای بازار سخت می‌کند و از نظر حاکمیت اسلامی صحیح نیست که سالانه مالیات عموم بازاریان افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تاکید بر کاهش رقابت‌های ناسالم بازار، گفت: باید جلوی فسادها و رانت‌ها در این حوزه گرفته شود تا بازار به خوبی کار خود را دنبال کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر توسعه بازارهای جدید، تشریح کرد: تامین زمین از سوی دولت باعث ایجاد بازارهای جدید خواهد شد که تجربه موفق بنک‌داران را می‌توان به سایر اصناف تعمیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریم IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    0 0
    بی پولی هم دست و پای مردم را بسته است.