شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: امروزه نیازمند این هستیم تا مساجد بار دیگر پایگاه و مرکز تجمع نوجوانان و جوانان باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد حاجی‌زاده شب گذشته در نشست تخصصی آخرین وضعیت استان قم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و باحضور جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی‌ است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد رخداد آن هستیم.

وی افزود: مدیریت استان در تلاش خواهد بود تا ۴ مولفه‌ای که مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات توصیف کرده بود را محقق سازد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: به لطف خدا مردم انقلابی قم در انتخابات مجلس حماسه حضور را رقم زده و ثابت کردند بیش از گذشته پای کار نظام و انقلابشان خواهند بود. در این انتخابات هم امیدواریم مردم متدین قم بتوانند آمار و ارقام درخشانی همانند گذشته رقم بزنند.

حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سیره و زندگی شهدا می‌بایست برای نسل جدید تبیین شود؛ امروز دشمن با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش کرده تا نوجوانان و جوانان ما را از مبانی اعتقادی دور کند.

وی ادامه داد: مسجد مهم‌ترین پایگاهی است که می‌تواند نوجوانان و جوانان ما را از نقشه‌های شوم دشمن حفظ کرده و آنان را به مبادی اعتقادی و فکری که در تراز انقلاب اسلامی است نزدیک کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مساجد ما امروز باید پایگاه و مرکز تجمع نوجوانان و جوانان باشند؛ به خاطر دارید که انقلاب اسلامی از همین مساجد شکل گرفته و به پیروزی رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان با دعوت از مردم قم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: یقین داریم ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین قم بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات مشکت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha