شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
ربانی

حوزه/ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی،  سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیرکل دفتر نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در آئین تکریم و معارفه مدیران سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: با روحیه تحول‌گرایی و شعار «همه با هم» دست به دست هم بدهیم و کارها را پیش ببریم و در جهاد تبیین تلاش کنیم.

مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: امنیت غذایی معادل امنیت ملی است، جهادگران بعنوان پیش‌قراولان و فرماندهان امنیت غذایی معرفی می‌شوند و چون اهمیت کار خود را می‌دانند، بیشتر تلاش می‌کنند.

وی افزود: از امکاناتی که در اختیار وزارت جهادکشاورزی است، می‌بایست برای کلیه جهادگران، کشاورزان و بهره‌برداران استفاده کرد، چرا که در وزارت جهادکشاورزی و دستگاه‌های تابعه، همه به دنبال خدمت و ارائه راهکار برای برطرف نمودن کار کشاورزان هستند.
مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اذعان داشت: تحقق مشارکت حداکثری یکی از اهداف همه ما در مسیر انتخابات پیش رو است.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات حجت الاسلام یوسفی تقدیر و حجت الاسلام شرفی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha