شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
غلامرضا رضایی امام جمعه درح

حوزه/ امام جمعه درح با اشاره به اهمیت مساله غدیر در جامعه،گفت: نیاز امروز بشریت و جامعه قرارگرفتن در مسیر غدیر است و غدیر نشانه عظمت و جامعیت اسلام است و کسانی که با نگاه سکولار به جدایی دین از سیاست فکر می کنند جواب آنان در موضوع غدیر بیان شده است.

حجت الاسلام غلامرضا رضایی امام جمعه درح شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند، ضمن پاسداشت دهه ولایت با اشاره به فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) با تاکید بر این‌که ما باید قدردان نعمت ولایت باشیم و این نعمت بزرگ را برای همگان و الگوپذیری جامعه از حضرت علی (ع) بیان کنیم،اظهار کرد:بایستی یقین بدانیم که ذکر علی (ع) و نام امیر المؤمنین عبادتی بزرگ است.

وی افزود: در روایات آمده که کسی فضایل علی (ع) را در هر مجلسی بیان کند گناهان او بخشیده می شود از این رو ما باید از فرصتی که در اختیار داریم در راستای ذکر امام علی (ع) و معرفی غدیر و این روز مهم که عید الله اکبر است در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه درح با اشاره به اهمیت مساله غدیر در جامعه،خاطرنشان کرد:بر کسی پوشیده نیست که نیاز امروز بشریت و جامعه قرارگرفتن در مسیر غدیر است و غدیر نشانه عظمت و جامعیت اسلام است و کسانی که با نگاه سکولار به جدایی دین از سیاست فکر می کنند جواب آنان در موضوع غدیر بیان شده است.

حجت الاسلام رضایی ابراز کرد: باید تلاش کنیم تا عید غدیر را که بزرگترین عید اسلامی است در بین خانواده ها و نسل جوان جامعه نهادینه کنیم و چه نیکو است که هدایا و مناسبت های مختلف را در این روز برگزار کنیم تا بتوانیم در راستای معرفی غدیر حرکتی ارزشمند انجام داده باشیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و انتخاب فردی اصلح اشاره داشت و افزود: در این انتخابات باید حواسمان را خوب جمع کنیم که چه کسی را برای این جایگاه مهم در کشور انتخاب می کنیم چرا که گفتمان انقلاب ما تاکنون گفتمان غدیر و مساله ولایت بوده و در انتخاب‌مان باید دقت کنیم تا فردی اصلح که مسئله ولایت را درک کرده باشد به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

انتهای خبر/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha