شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان تهران گفت: مراسم بزرگداشت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ یار وفادار ایشان فردا چهارشنبه ۶ تیرماه ساعت ۹:۳۰ صبح در  قتلگاه این شهدا در سرچشمه تهران برگزار خواهد شد و در این مراسم آقای دکتر حاجی بابایی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی یاد آور جنایات آمریکایی ها و عوامل مزدورشان بر علیه ملت و انقلاب اسلامی است که یکی از آن جنایات فراموش نشدنی فاجعه دردناک هفتم تیر ماه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به حوادث تلخ در این هفته گفت: مراسم بزرگداشت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ یار وفادار ایشان فردا چهارشنبه ۶ تیرماه ساعت ۹:۳۰ صبح در قتلگاه این شهدا در سرچشمه تهران برگزار خواهد شد و در این مراسم آقای دکتر حاجی بابایی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان تهران ، همچنین سالروز سوءقصد به مقام معظم رهبری در ششم تیر ماه در مسجد ابوذر شهر تهران را خاطر نشان کرد و افزود: مراسم ویژه ای به همین مناسبت روز چهارشنبه ششم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ابوذر تهران در منطقه ۱۷ برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی از مردم انقلابی تهران دعوت نمود با حضور خود در این مراسم و برنامه ها یاد شهدای هفتم تیرماه را گرامی دارند و جنایات آمریکا و منافقین را محکوم نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha