یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ارتش

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اگر تکلیفی نگاه کنیم امروز انتخابات در امتداد  غدیر است، با تمام  سختی‌ها و مقاومت هایی که هست، پای کار حفظ نظام بودن از اوجب واجبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جشن غدیر لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: امام رضا (ع) در خصوص نعمت غدیر این حمد را به ما یاد می دهد که «الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و ائمة المعصومین(ع)»، ائمه معصومین یعنی پیامبر عظیم الشأن اسلام و امامان معصوم، پیامبر در اسناد غدیر تمام امامان بعد از امیرالمومنین را نام برده است، لذا روز غدیر فقط مختص شخص شخیص امیرالمومنین نیست بلکه متعلق به همه ائمه معصومین و امامان یعنی مدیریت آسمانی جامعه بشریت می باشد.

وی افزود: امام هادی فرمودند، برای بشریت در عالم حقیقت و ارزش‌ها چهار عید وجود دارد عید فطر، قربان، جمعه و عید غدیر که عید غدیر مانند ماه در میان این ستارگان است و عید بزرگ است، لذا خداوند متعال در روز غدیر به پیامبر اسلام فرمود: "اگر این عملیات را انجام ندهی و امیرالمومنین را به عنوان جانشینی خودت معرفی نکنی و مسیر اداره جامعه بشری را توسط ائمه معصومین (ع) تعیین نکنی، گویا هیچ رسالتی را به عنوان رسول ما انجام نداده ای".

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اذعان داشت: امروز بزرگترین امتحان جامعه ایرانی ما در امتداد غدیر در پای صندوق های رأی است.

وی عنوان کرد: در قدم اول، اجماع ملت فهیم و بصیر در پای صندوق های رأی و اساس برنامه امروز ما در مقابل تمام دشمنی ها و کینه ها و نقشه های دشمنان حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: اگر بخواهیم میدان مقاومت را تا دور دست ها ببریم و امنیت و اقتدار را حفظ کنیم باید احساس وظیفه کنیم و کوتاهی نکنیم و در انتخابات حاضر شویم و دیگران را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: اگر تکلیفی نگاه کنیم امروز انتخابات در امتداد غدیر است، با تمام سختی‌ها و مقاومت هایی که هست، پای کار حفظ نظام بودن از اوجب واجبات است. لذا در انتخاب فرد اصلح با شاخص های تعیین کننده هم باید کوشید.

خبرنگار: محسن جوادی
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha