یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
تصاویر / دیدار مدیر، اعضا و خادمین هیئت خادم الرضا(ع) قم با آیت الله اعرافی

حوزه های علمیه با الهام گیری از رهبری معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و همراه با نخبگان و فرهیختگان و دانشگاهیان ارجمند، مردم شریف و جوانان عزیز و طبقات و قشرهای گوناگون را به حضور چشمگیر و تحول آفرین و انتخاب هوشمندانه با توجه به معیارهای گزینش برتر فرا می خوانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به مردم شریف و جوانان عزیز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تبریک ولادت امام کاظم(علیه السلام) و گرامی داشت یاد شهدای اسلام و انقلاب اسلامی بویژه شهدای هفتم تیر و آیت الله شهید بهشتی(ره) و شهدای خدمت و امام شهدا (ره)، ملت آگاه و بیدار ایران در نقاط حساس و تاریخی نقش آفرین و سرنوشت ساز بوده و آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی و آزادگی و بیداری آنان درگوش جهان پیچیده است و اینک جهان به فردای ایران و حضور مردم شریف میهن اسلامی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی چشم دوخته است.

این انتخابات در کارزار بزرگ منطقه و در میدان معادلات پیچیده جهان می تواند بر اقتدار ملی و انقلابی ایران و درخشش گفتمان اسلام ناب و اندیشه امام خمینی (ره) و پیشرفت محور مقاومت و عدالت بیداری مستضعفان بیافزاید و راهی به سوی حل بیشتر مشکلات مردم بگشاید و آرمان و راه شهدای عالیقدر و بویژه شهدای گرانقدر خدمت را تداوم بخشد و این همه در گرو مشارکتی گسترده و انتخابی هوشمندانه است.

حوزه های علمیه با الهام گیری از رهبری معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و همراه با نخبگان و فرهیختگان و دانشگاهیان ارجمند، آحاد مردم شریف و جوانان عزیز و طبقات و قشرهای گوناگون را به حضور چشمگیر و تحول آفرین و انتخاب هوشمندانه با توجه به معیارهای گزینش برتر فرا می خوانند.

عظمت وشکوه بیشتر اسلام و انقلاب و ایران و عزت‌ روز افزون مردم شریف ایران و پیروزی انقلاب اسلامی و امت اسلام را از خداوند مهربان خواستارم .

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha