یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166567
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
نشست بصیرتی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب استان مرکزی شرکت در انتخابات را یک فریضه و یک عمل واجب شمرد و بیان کرد: دشمن، می خواهدکاری کند که انتخابات با استقبال مواجه نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،بصیرت افزایی ویژه حضور حداکثری مردم در انتخابات با حضور حجت الاسلام محمدی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی امروز در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی شرکت در انتخابات را یک فریضه و یک عمل واجب شمرد و بیان کرد: دشمن، می خواهد کاری کند که انتخابات با استقبال مواجه نشود.و هدف دشمن همین این است و با وجود این که می دانند ملت ایران برخلاف نظر آنها رفتار می کند، باز هم از راههای مختلف به مردم اصرار می کنند که در انتخابات شرکت نکنید.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی طبق فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سرافرازی در انتخابات را در گرو مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح خواند و گفت : علت اصرار و تأکید بر مشارکت چشمگیر در انتخابات این است که مهمترین اثر مشارکت بالا، سرافرازی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه افزود : رهبر انقلاب در بیان ویژگی‌های فرد اصلح فرمودند: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد همچنان‌که شهید خدمت، رئیسی عزیز واقعاً اعتقاد داشت و کاملاً محسوس بود که او با دل و جان و اعتقاد کار می‌کرد.

وی خاطر نشان ساخت: اصل حضور مردم در صحنه ی انتخابات مهم است زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده ی همبستگی ملی است و همبستگی ملی می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی تصریح کرد: دشمن از دو دستگی ها و فتنه گری های داخل کشور استفاده می کند. وقتی یک ملت یکپارچه و یکدست باشد و مسؤولان کشور همه با یکدیگر همدل و همراه باشند، شمشیر دشمن کُند می شود و جرأت نمی کند به چنین کشور و ملتی نظر بد بیندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha