یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166586
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
دارالقرآن

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) باتوجه‌به استقبال از دوره‌های تابستانه این مرکز اقدام به افتتاح دارالقرآن نور با همکاری مجتمع فرهنگی ورزشی نور کرده و دوره‌های روخوانی، تجوید و حفظ جزء ۳۰ را ویژه پسران ۷ تا ۱۴ سال در این مرکز برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) باتوجه‌به استقبال قرآن‌آموزان از دوره‌های آموزشی این مرکز با امضای تفاهم‌نامه‌ای با مجتمع فرهنگی ورزشی نور اقدام به افتتاح دارالقرآن نور تحت نظارت و حمایت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) کرده است.

دارالقرآن نور در تابستان ۱۴۰۳ دوره‌های روخوانی، تجوید و حفظ جزء ۳۰ را با تدریس اساتید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) ویژه پسران ۷ تا ۱۴ سال برگزار می‌کند.

از جمله مزایای این دوره‌ها می‌توان به برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی و اعطای گواهی‌نامه معتبر از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت اشاره کرد.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ با مراجعه حضوری به مجتمع فرهنگی ورزشی نور واقع در میدان امام حسین (ع) در انتهای خیابان جمهوری نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۵۳۸۸۴۴۴۰۵ تماس گرفته و یا به آیدی @noorclass در پیام‌رسان ایتا پیام ارسال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha