یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
زیاد نخاله

حوزه/ دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: شهید رئیسی به نام ملت ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان هنوز به قدرت خود ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش که در مصلی امام خمینی(ره) تهران و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان برگزار شد اظهار داشت: درود بر رسول خدا و اصحاب گرامی‌اش، سلام خدمت خانواده معظم شهید رئیسی، خانواده شهید امیر عبداللهیان و خانواده شهدا و همچنین رئیس جمهور موقت و همچنین مردم شریف ایران، آمده‌ایم به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین تا در این روز غم انگیز ما در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که ما در کنار شما هستیم و راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: آمده‌ایم تا یاد رئیس جمهور عزیز را گرامی بداریم که برخی از آنها را ما و برخی از آنها را ما نمی‌دانیم، و همچنین شهید رئیسی و شهید عبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت مردم منطقه رقم زدند و مواضع را نسبت به فلسطین متحد کردند و این یک موفقیت برای ملت‌های منطقه و مردم فلسطین بود. آمده‌ایم به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین تا در این روز غم انگیز ما در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که ما در کنار شما هستیم و راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: شهید رئیسی به نام ملت ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان هنوز به قدرت خود ادامه دارد. ما در طوفان الاقصی از حمایت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران همیشه یاد می‌کنیم و مواضع رئیس جمهور اسلامی ایران و وزیر خارجه شهید ایشان را در حمایت از فلسطین، فراموش نمی‌کنیم.

نخاله بیان کرد: به این مناسبت از مسئولین جمهوری اسلامی ایران در راس آنها از رهبر جمهوری اسلامی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آنها تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت فلسطین و قدس تا پیروزی این مسیر را ادامه می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha