یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امین بودن، مهم‌ترین جریان در انتخاب فرد اصلح است، گفت: هرکس هر فردی را انتخاب می‌کند باید او را آنقدر امین بداند که سرنوشت خود و فرزندانش و عائله کشور را به دست او به امانت دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، امروز ۸ تیرماه، با حضور در پای صندوق رأی در مسجد بناها، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از حضور ارزشمند همه برادران و خواهران همشهری که مایه افتخار ما شدند و حضور فوق‌العاده این افراد که از میانگین کشور هم بالاتر است، باعث افتخار خراسان و خراسانی شد. خدا به همه عزیزان ما که این عمل خیر را انجام دادند، اجر جزیل عنایت کند و عزیزان با بصیرت فردی انتخاب کنند که سرنوشت خود را به امانت به دست امین بسپارند.

وی ادامه داد: هرکس هر فردی را انتخاب می‌کند باید او را آنقدر امین بداند که سرنوشت خود و فرزندانش و عائله کشور را به دست او به امانت دهد، اگر کسی را در این حد امین می‌داند به او رأی دهد وگرنه بقیه ویژگی‌ها و شاخصه‌ها کفایت نمی‌کند، مهم‌تر جریان امین بودن است.

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: ما از همه عزیزان تشکر می‌کنیم و مهم این است که در مدت کوتاهی با نداشتن فرصت توانستند تمام امکاناتی که در زمان گستره باید فراهم شود را فراهم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha