یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
خراسان جنوبی

امام جمعه طبس گفت: حضور همه جانبه مردم در صحنه انتخابات از یک طرف می تواند اقتدار نظام را بالا ببرد و از طرف دیگر باعث یاس و ناامیدی استکبار جهانی شود.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است که خداوند، سرنوشت ملتی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان تغییر دهند.

وی با بیان اینکه مردم و حضور آنان مهمترین عامل قدرت نظام جمهوری اسلامی است، افزود: حضور همه جانبه مردم در صحنه انتخابات از یک طرف می تواند اقتدار نظام را بالا ببرد و از طرف دیگر باعث یاس و ناامیدی استکبار جهانی شود.

حجت الاسلام محمدی در ادامه بیان کرد: دشمن چندین ماه در اتاق های فکر خود برای ضربه نظام جمهوری اسلامی توطئه ریخته است اما با حضور مردم تمام توطئه های دشمن نقش بر آب می شود.

امام جمعه طبس ادامه داد: مقام معظم رهبری امروز بر حضور باشکوه مردم تاکید کردند و دشمنان را نسبت به انقلاب اسلامی ناکام کنند.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی معروف به مردمان مومن و انقلابی هستند، افزود: امیدواریم امروز در صحنه انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند و دل ها به سمت یک انتخاب اصلح هدایت شود.

حجت الاسلام محمدی در پایان گفت: امیدواریم فردی انتخاب شود که همان ریل گذاری شهید جمهور را پیش بگیرد و آرمان های نظام را سر دست بگیرد و به آن عمل کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha