یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج ابراز داشت: تکلیف شرعی ماست که به دنبال اصلح باشیم، و در انتخاب خود به دنبال کسی باشیم که خود را خادم مردم بداند نه رئیس مردم. کسی که خود را وقف کار جهادی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: امام رضا(ع) در روایتی بزرگ‌ترین فضیلت امام علی(ع) که در قرآن آمده را فضیلت مباهله می داند. در جریان مباهله تنها بانویی که قابلیت همراهی رسول خدا را داشت و تعبیر زن بر او اطلاق شد حضرت فاطمه زهراست، حسن و حسین فرزندان رسول خدا و از علی به نفس پیامبر اطلاق شد.

وی افزود: همان‌طور که در مباهله همه‌ی ایمان در مقابل کفر قرار گرفت، امروز، همه‌ی ایمان یعنی انقلاب و نظام اسلامی در مقابل کفر قرار گرفته است و همان‌طور که اقتدار معنوی پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت او توانست دشمن را از میدان خارج کند، به لطف الهی ملّت ایران نیز با اقتدار و ایمان خود دشمن را از میدان خارج خواهد کرد.

خطیب جمعه خورموج با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: بی‌اعتناترین سیاستمداران دنیا به حقوق بشر آمریکایی‌ها هستند و امروز غزه نمایشگاهی از حقوق بشر آمریکای است. به تعبیر رهبر عزیزمان دوام، قوام، عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا، متوقف به حضور مردم است.

وی افزود: امیدوارم با لطف الهی و در سایه بصیرت و هوشیاری ملت ایران رئیس جمهوری انقلابی ولایی مردمی با رای بالا انتخاب شود و دشمنان ما از همه توطئه‌ها نقشه‌ها و خیالات خامی که داشته‌اند مایوس و ناامید شوند. مردم عزیز ما هیچ وقت نخواهند گفت که فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد.

حجت الاسلام زاهددوست بیان داشت: ملت ما در دوران شهید رئیسی دیدند که خیلی فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد. کسی که خود را خادم مردم بداند و درد آشنا باشد یا کسی که با مردم فاصله دارد و از مشکلات مردم خبری ندارد.

امام جمعه خورموج ابراز داشت: تکلیف شرعی ماست که به دنبال اصلح باشیم و در انتخاب خود به دنبال کسی باشیم که خود را خادم مردم بداند نه رئیس مردم. کسی که خود را وقف کار جهادی کند.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز داشت: رهبر عزیزتر از جان ما روز عید غدیر فرمودند هر کس رئیس جمهور شد بین خود و خدا عهد کند که کسی که ذره ای زاویه با انقلاب، نظام و امام دارد به کار نگیرد. کسی که دلبسته آمریکا باشد و با لبخند دشمنان مات و مبهوت شود خدمتگزار خوبی برای ملت مسلمان و انقلابی ما نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha