یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
آزادی زندانیان

حوزه/ کهربایی با اشاره به ایجاد اشتغال ۵۵ درصدی زندانیان، گفت: برای ایجاد سوله‌ها با امکانات مناسب تا کنون ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است تا فضای مناسب فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان، از برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و اهدای گواهینامه‌های معتبر در زندان‌های سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته با برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای به یک هزار و ۶۰۰ نفر گواهینامه فنی و حرفه‌ای اعطا شده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان فعالیت‌های فرهنگی زندان‌های استان را از دیگر اقدامات شاخص این مجموعه دانست و تشریح کرد: با ایجاد فضای مناسب برای برگزاری کلاس‌های متعدد فرهنگی و قرآنی بیش از ۸۰۰ نفر از زندانیان استان سمنان در این کلاس‌ها به صورت مستمر شرکت می‌کنند و ۲۰ نفر از زندانیان استان نیز حافظ قرآن هستند.

وی از کسب مقام سوم و چهارم کشوری مسابقات ورزشی زندانیان گفت: در سال گذشته با شرکت زندانیان استان سمنان در مسابقات ورزش‌های باستانی مقام سوم در رشته انفرادی و مقام چهارم در رشته گروهی را استان سمنان کسب کرده است.

کهربایی با اشاره به ایجاد فضای مطلوب خوابگاهی و سوله‌های اشتغال، عنوان کرد: در ایجاد فضای مطلوب خوابگاهی و سوله‌های اشتغال در زندان‌های استان سمنان بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته هزینه شده است تا فضای مناسبی ایجاد شود.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اعلام آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در دهه امامت و ولایت و هفته قوه قضائیه، بیان کرد: این زندانیان جرایم غیر عمد که بیش از ۲۲ میلیارد تومان بدهی داشتند با کمک خیرین و نیکوکاران و ستاد دیه استان سمنان با پرداخت ۲ میلیارد تومان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha