سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
دوره

حوزه/ فراخوان ثبت‌نام اولین دوره آموزشی حقوق و قضای اسلامی به همت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و با همکاری مرکز تربیت مدرس حضرت صدیقه کبری(س) از دهم تا آخر تیرماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری و با همکاری مرکز تربیت مدرس حضرت صدیقه کبری(س) فراخوان اولین دوره آموزشی حقوق و قضای اسلامی را اعلام کرد.‌

شرایط داوطلبان برای شرکت در آزمون، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح ۳ فقه و اصول با معدل ۱۶ است که داوطلبان می‌توانند تا پایان دوره کوتاه مدت، مدرک تحصیلی خود را ارائه دهند.

دومین شرط، برخورداری از حداکثر سن ۳۸ سال تمام در زمان ثبت‌نام است، همچنین داوطلبان دانش‌آموخته دکتری تخصصی یا سطح ۴ و ایثارگران و خانواده آن‌ها به مدت ۲ سال، می‌توانند از یکی از موارد مذکور استفاده کنند؛ مدت اضافه شده به حداکثر سن مقرر در هر حال نمی‌تواند از ۲ سال بیشتر باشد.

آغاز ثبت‌نام اولین دوره آموزش حقوق و قضای اسلامی

فارغ‌التحصیلان این دوره پس از طی دوره و کسب موفقیت در آزمون علمی پایانی و دریافت گواهی‌نامه، به معاونت منابع انسانی قوه قضائیه معرفی می‌شوند.

برای داوطلبان امکان سکونت در شهر قم و اعطای خوابگاه در شرایط خاص وجود دارد، مهلت ثبت‌نام از ۱۰ تا آخر تیرماه ۱۴۰۳ است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://modaresqom.whc.ir/ مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۲۸۵۱۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha