چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
12

حوزه/ ۱۴۲ برنده پویش قرآنی ستاره های زمین که در ماه مبارک رمضان برگزار شد در دو مرحله نهم تا یازدهم تیر و دوازدهم تا پانزدهم تیر به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، ۱۴۲ برنده سفر زیارتی مشهد مقدس در پویش ستاره های زمین که به همت جامعه قرآنی عصر در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شدند.

برندگان سفر زیارتی مشهد مقدس در پویش ستاره های زمین شامل ۱۰۳ خانواده و ۳۹ نفر می شوند که در قالب دو گروه از ۹ تا ۱۱ تیر در مرحله اول و از ۱۲ تا ۱۵ تیر در مرحله دوم به مشهد مقدس اعزام و در این سفر اردویی، از برنامه های جانبی مانند آموزش تشکیل و اداره جلسات خانگی قرآن و اجرای مسابقه و پویش بهره‌مند می شوند.

گفتنی است پویش ستاره‌های زمین که با قرائت سوره قدر در سر سفره‌های افطار در ماه مبارک رمضان برگزار شد با مشارکت ۵۸ هزار و ۴۴۰ شرکت‌کننده به‌صورت خانوادگی و ۲۶۰ هزار و ۲۵۶ شرکت‌کننده به‌صورت انفرادی به پایان رسید.

همچنین در ماه مبارک رمضان امسال با تلاش خادمان قرآنی و مربیان قرآن ۴ هزار ۴۱۶ جلسه هفتگی قرآن جدید راه اندازی شد و در مجموع تا انتهای ماه مبارک رمضان ۱۸ هزار و ۷۱۵ جلسه خانگی قرآن در سامانه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha